Ny variant på singoalla

Här är en variant på mitt vanliga singoallamönster som jag blev mycket nöjd med. Inga stora ändringar, jag skar bara av livet och fällde in en resår och vips blev den lite mer figurformad. Klövertyget är bara så fint och verkligen jätteskön kvalitet.


Den här klänningen ligger ute på Tradera just nu, tillsammans med en vanlig singoalla i det gröna klövertyget Och tillsammans med maaassor av kläder jag rensat ut ur barnens garderober (bl a en del begagnade Mysungarplagg). Ursäkta att det blir lite rörigt men jag kan inte skapa ett konto på Tradera för Mysungar eftersom man bara får ha ett konto per person/organisationanummer. Mycket korkat tycker jag, måste ju finnas jättemånga som vill ha både ett privat konto och ett företagskonto...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0