Deer-tröja

Det har kliat i fingrarna på mig ett tag att sätta saxen i Deer-tyget och efter lite beslutsångest över vad det första alstret skulle bli bestämde jag mig för att var så djärv att prova ett helt nytt mönster. Denna tröja är sydd efter mönstret på den smala t-shirten i senaste Ottobre, rakt av, inte den minsta lilla ändring för ovanlighetens skull. Tröjan är i stl 116 och den visade sig bli perfekt till min lilla spinkis - kul!

Just nu är det många nya tyger på väg. På min Facebooksida kan ni se några av dem, men ännu fler är beställda och kommer om några veckor, bl a tyg med "Imse vimse spindel" och "fem små apor hoppade i sängen"- motiv. Ser fram emot dem!

Kommentarer
Postat av: Pyssel på Torp

Jag har också deertyget hemma, men inte haft tid att sy något i det. Kliar här med. :-)

2011-05-25 @ 12:23:36
URL: http://pysselptorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0