God Jul!

Tar en paus i julstöket med en mugg glögg och nybakad lussekatt för att önska God Jul och Gott Nytt År! Passar på att visa bilder på några mysoveraller som blev sydda i slutet av förra veckan. Kanske ligger de redan under en gran och väntar på sina nya ägare :-)

Deer-overallen blev verkligen en liten goding och jag är så nöjd att jag faktiskt lyckades stygnsätta det lilla rådjuret med mitt enkla lilla brodyrprogram. Blev en superfin liten detalj till Deer-tyget.


Den andra overallen fick en lite farligare applikation på ryggen, hoppas den är tillräckligt farlig!


Ha en riktigt skön och mysig jul så ses vi nästa år!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan inte säga hur tacksam jag är över dessa. Barnen fullkomligt älskar dom... Super tack! Blev kanon

2012-04-19 @ 11:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0