Aptunika

M och jag var på tygmässa i fredags och M förälskade sig i den bruna apvelouren i Mjukatygers monter. Jag som inte varit så förtjust i just detta mönstet och bara köpt en liten, liten bit av det lime/svarta innan fick naturligtvis ge vika och köpa en meter. Hann knappt komma hem innan hon undrade när jag skulle sy hennes tunika. Efter att ha fått en kram och ett "Bästa mamman" som tack för att jag köpt tyget, kunde jag ju inte annat än att sätta mig ner och sy den :-) Och ja, den blev faktiskt ganska fin. Och är världens bästa M nöjd är mamman också nöjd!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Den är ju jättefin!!! Vilken tur att dottern gillade jut det tyget, för tunikan/klännigen ser väldans gosig ut. Och visst är det så, att nöjda barn betyder nöjda mammor....!

2010-09-30 @ 11:00:36
URL: http://www.mescaro.blogspot.com
Postat av: Marilen

Aptyget var ju supersnyggt! Jag hade köpt det direkt :)

2010-10-28 @ 21:55:39
Postat av: Emelie

Hej,

Fick ett tips om din blogg av en kompis som precis köpt en klänning av dig.

Och jag är helt tagen av dina kläder. Hur funkar det om man skulle vilja ha något???

vänliga hälsningar Emelie

2011-01-29 @ 09:42:53
URL: http://yourockmyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0