Tygshopping

Inte kan man väl passera Söderköping utan att stanna på Jofotex och fylla på tyglagret ännu mer? Och har man husvagnen på släp kan man ju inte heller låta bli att stå en natt på campingen som dessutom ligger så otroligt nära :-)

Bl a så fick jag med mig söta små retrofår därifrån idag, men jag hinner springa över vägen och shoppa en gång till innan vi åker imorgon... Det är nästan så jag längtar hem till symaskinerna istället för att campa och njuta av sol och bad. Men bara nästan :-)



Kommentarer
Postat av: Caroline (MESC)

Jag är lite avis på dig... jag har verkligen INTE lyckats styra våra semstermål, så vi kommer nära nån liten tygaffär/tillverkare....! Hur lyckas man? Mannen är absolut inte intresserad av Söderköping, säger han! Fårtyget är supersnyggt!

2010-07-25 @ 20:42:04
URL: http://www.mescaro.blogspot.com
Postat av: sanna :3

va fint tyg :D väldigt gulligt med de små lammen^-^

2010-08-11 @ 11:16:59
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0