Favoriter i repris...

...och lite nytt. Har inte blivit så mycket sytt på sista tiden eftersom tvättrådslapparna varit slut. Fy, så retligt att jag missade beställa! Jag har istället mest suttit och skurit till en massa plagg, så nu har jag att ta av minsann. Och idag trillade lapparna äntligen ner i brevlådan - jippee!

Det här setet med hajtröja och muddjeans sydde jag precis innan lapparna tog slut. Tycker lille Sharky gjorde sig rätt bra i blått också.



Fler favoriter i repris:

 

Den rosa hjärtvelouren från A&H är så fin men tyvärr så himla dyr. Nu är biten jag köpte i somras slut, får fundera på om jag ska köpa mer. Det kommer ju så mycket nya roliga tyger hela tiden nu som man vill ha.

Fick en bild på en liten tjej i nya Mysungar-kläder. Det är så kul att få bilder där men ser hur kläderna ser ut på! Det känns nästan lite overkligt ibland - oj, har JAG sytt de där! :-)



Och så över till det nya. Fick en fråga från en tjej som också syr själv om jag hade lust att sy lite kläder till hennes barn eftersom hon inte hade tid att göra det själv just nu. Vi har kommit i kontakt med varandra via min blogg och börjat mejlväxla, kul att kunna utbyta erfarenheter! Det är lite nervöst att sy till någon som är så duktig själv, får hoppas jag inte får bakläxa ;-)

Detta är vad jag sydde. Den lila hjärtvelouren har legat till sig ordentligt i hyllan. Kul att äntligen sy något av den.






Kommentarer
Postat av: Mia

Så fina och välsydda kläder som du gör tror jag knappast att du behöver vara nervös även om jag kan förstå att du är det!Härligt pirat set och Sharky är verkligen underbar.

2009-10-12 @ 19:48:48
Postat av: Hanna K

Åh vilka fina set du sytt, och hjärttyget i lila var verkligen urgullligt! Mottagaren kommer bli jättenöjd!!!!

2009-10-12 @ 23:43:17
URL: http://lillspooky-syblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Härliga kläder!/Åsa

2009-10-13 @ 06:30:01
URL: http://minamirakel-minamirakel.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej! Vad fint! Längtar så efter att få välja tyger till Sophia, så du kan sy något lika fint till henne också.

2009-10-13 @ 21:38:20
Postat av: mo9ca

Jeg er målløs av bloggen din, her er så utrolig mye fint!! Du er virkelig flink!



Jeg har en utfordring i bloggen min foresten, om du vil bli med. :)

2009-10-14 @ 15:10:59
URL: http://www.mo9cadesign.blogspot.com
Postat av: malena

Hej! Ville bara fråga vad du tar för dina velour byxor dom är super fina!!

2009-10-15 @ 14:17:47
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh så fina kläder, älskar pirattyget!!

2009-10-17 @ 16:38:27
URL: http://muppsan.com
Postat av: Erika

WOW,SHIT vilka fina kläder du syr!!



Vad tar du för byxorna med stjärnan och tröjan därtill?!!!

Om du vill får du gärna maila mig på [email protected]



Jättefinakläder återigen!

2009-10-18 @ 08:47:13
Postat av: Linn

Vad duktig du är! Superfina tyger att sy superfina kläder av ;) Mycket inspirerande blogg!

/Linn

2009-10-18 @ 21:15:51
URL: http://bokabosus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0