Djungeltunika

Glömde M´s nya djungeltunika igår. Ja, ingen har väl missat JNYdesigns senaste tyg, underbara färger och mönster och jätteskön kvalitet. Jag köpte till att börja med bara interlocken men la snabbt in en beställning även på jerseyn så fort jag fick veta att en ny omgång var på väg.

Sydde en tunika med långa muddar till M. Än så länge är de uppvikta men tanken är att den ska räcka länge så de till slut inte behöver vikas upp alls. M hade den på sig när vi gick till BVC och tog vaccinationssputan idag. Sköterskan berömde den så mycket att M fick ett skrattanfall istället för att skrika när hon stack, perfekt klädval med andra ord :-)




Kommentarer
Postat av: Linn

Visst är djungeltyget härligt. Jag valde det med lycra och blev verkligen inte besviken.. Helt underbart ;) Vad bra det blev med färgen på muddarna. Elefanterna kom verkligen fram bra.. Jättesnyggt!!! /Linn

2009-11-11 @ 23:20:54
URL: http://bokabosus.blogspot.com
Postat av: Mia

Jättefint med turkost på muddarna! Tyget är verkligen underbart, måste skynda mig att beställa lite...

2009-11-12 @ 07:57:28
Postat av: Sandra

Ser fantastiskt fint ut. Väntar med spänning om Jenny fick skickat mitt innan hon stack. Beställde i förra månaden så jag hoppas det kommer i morgon

2009-11-12 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0