Tyger, tyger, tyger...

Med syrenerna i full blom utanför fönstret insåg jag att det verkligen är hög tid att ta tag i något som jag tänkt göra sedan januari ungefär - inventera tygförrådet och gå igenom vad jag har för trikåtyger! Speciellt som jag får en del frågor om vad jag har för trikåer ;-) Så idag har jag äntligen sorterat igenom tyghögarna och tagit bilder på nyinköpta och gamla som jag inte tror jag har fotat innan. Orken räckte dock inte till att fota allt så en del randigt är inte med... Men dessa är iallafall de finaste! :-)


E-slöjd:

   
   



Jnydesigns kaniner, väntar även nya färgställningar nu i dagarna:
(det rosa och gula har jag färgat själv)

 


Några av de senaste retrotygerna från Jofotex:

    

Mjuka tygers interlock (turkos med bruna stjärnor):

 


Lite gott o blandat:

     
   
   
  


Stretchfrotté i rött och gult:




Sist men inte minst, några mönstrade velourtyger:

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga tyger !!

Men oj va fint JYNs kanin tyg blev när du färgat det rosa !! Det var en klar hit !!!!

2009-05-14 @ 09:57:38
URL: http://pickelniga.blogspot.com
Postat av: emilie

Men oj så många fina tyger... Här finns ingen trikå, förutom tråkiga rosa eller blåa tyger, eller med clowner och bilar på. Jag skulle bli alldeles till mig om jag hade så många fina mjuka tyger... Tack för titten.

2009-05-14 @ 14:22:04
URL: http://trollmorsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0