Hemliga plagg

Nu var det så länge sedan jag uppdaterade bloggen att jag knappt vet var jag ska börja! Hjälp, vad tiden springer iväg!

Först ut två tunikor i stl 92 som jag sydde till en liten tjej som redan har massor med Mysungarkläder i sin garderob. Den här gången ville hennes mamma ha två hemliga plagg. Vi bestämde bara storlek och att det skulle vara två tunikor, i övrigt fick jag bestämma tyger och utformning. Jag fick inte berätta vad jag sytt utan det skulle bli en överraskning. Det var minst sagt lite nervöst att skicka iväg dem! :-) Men jag tror att hon blev nöjd och tyckte det var lika kul som jag!




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina kläder!

2009-05-29 @ 07:38:25
URL: http://mariashemmapyssel.blogg.se/
Postat av: Hello

Ja, med den laddningen borde hon ju blivit nöjd i alla fall! Jättefina!

2009-06-02 @ 17:21:46
URL: http://www.hellosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0