Byxor, byxor, byxor...

Ibland känns det som om man BARA syr tunikor, eller singoallaklänningar... Den senaste tiden har det blivit väääldigt många byxor. L behöver påfyllning i garderoben och puffbyxor och velourtights är favoriterna. Idag kände hon för en gång skull för att vara modell så det gällde att vara snabb med kameran. Dessa turkosa är egentligen ett set ihop med en turkos/brun tunika med molnapplikationer, men den låg i tvätten och den här tröjan blev ju också fin till.





Några puffbyxor och muddisar med rumpapplikationer på beställning. De rosa med cerise hjärta i stl 68 är utan ägare då jag råkade sy dem i fel färger, så är någon intresserad av dem är det bara att höra av sig!

  

Fler muddisar och puffbyxor i stl 74/80 och 98.

  

Detta färglada set flyttade hem till en nybliven 3-åring igår. För omväxling skulle gjorde jag ingen applikation då jag tycker det randiga tyger (från A&H förstås) är så fint i sig själv. Hoppas att lille M kommer att trivas i det!

      

Kommentarer
Postat av: Lina

Så himla fint! Alltid kul att se dina fina alster!

2009-02-16 @ 07:56:44
URL: http://www.appelpappeldesign.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Jag trodde faktiskt att tröjan hon har på sig hörde ihop med byxan. Jättefina färger ihop. Mudden matchade ju perfekt. Blir alltid lika imponerad av att se dina kläder.

2009-02-16 @ 08:40:31
URL: http://busigaungar.blogspot.com
Postat av: Fru Lundin

Hej! Här är den lyckliga köparen till de grå och svarta byxorna. Jag har fört över pengar till dig nu...

TACK så jätte mycket!

2009-02-16 @ 12:44:43
URL: http://frulundin.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Hej hej! Jag har spanat på dina velourbyxor och tycker att dom är jättesnygga. Säljer du något av det du syr? Isf är jag intresserad av att beställa lite velourbyxor av dig. Kan du inte kontakta mig på [email protected] ifall du kan tänka dig att sy upp velourbyxor på beställning. MVH Lisa

2009-02-16 @ 14:02:21
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Malin

Lille M är så nöjd och glad över det fina setet som han fick i födelsedagspresent.

2009-02-16 @ 19:08:06
Postat av: Malin

hejhej. Verkligen supersöta kläder.

Får man beställa? Du kan väl mejla mig på [email protected] MVH

Malin

2009-03-12 @ 11:18:10
URL: http://minimallan.blogg.se/
Postat av: marie

hejsan!

så mycket fint du gör!!har en kompis som handlat av dig och är jättenöjd!!

själv har jag en liten kille på 1 månad och skulle vilja veta om det går beställa av dig och vad det isf skulle kosta att köpa ett par byxor i velour med mudd. kanske med någon applikation på rumpan,typ en stjärna...i stl 62 o 68. och för framtiden även i stl 86...kan vara intressant o veta ca priset för tröjorna också...m v h

2009-03-12 @ 17:11:43
Postat av: Tessan

Måste bara säga wow vilka underbara barnkläder du gör. Skulle bara vilja ha alla dessa i min dotters garderob. Får man beställa? Du kan väll mejla mig på [email protected]! tack på förhand! Tessan

2009-06-08 @ 22:49:30
Postat av: Heli

Hej

jag har en dotter som är 4 mån...snart kommer hon att kunna ha strl 68 så jag är intresserad av priset på de rosa med cerise hjärta??

2010-02-18 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0