Lugn vecka och biltröja

Den här veckan har det varit väldigt lugnt i syhörnan. Har varit lite småförkyld, inte mycket alls egentligen, men det har gjort mig så trött, så trött. Det enda jag vill är SOVA! Det är pga av utmattningen som jag blir så här varje gång jag blir förkyld och det är jättejobbigt. Jag hoppas att det släpper snart för jag börjar få syabstinens :-)

I väntan på att skaparkraften återvänder, här är en bild på en tröja som jag sydde för ett tag sedan. Den har legat nerpackad i ett paket i väntan på att bli öppnad. Hoppas att födelsedagsbarnet gillade den!

Både tröjans mönster och applikationen kommer ifrån Ottobre och den är sydd i Hilcos mysiga velour.

image100

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja födelsedagsbarnet var nöjd med tröjan. Han ville självklart ha på sig den dagen efter.

2008-03-20 @ 12:46:32
Postat av: Maria

Kul att höra :-)
Ha det så gott! Vi hörs!
/Maria

2008-03-20 @ 14:34:23
URL: http://mysungar.blogg.se
Postat av: Karolina

Jag pratade för någon dag sedan med Johnny på Jotex...det kommer ju en hel kollektion underbara tyger som jag själv hade på 70 talet med ugglor på. Hade en pyjamas med röda ugglor. Massor med olika tyger alltså som passar med varandra.Jippi!...bor du i närheten så du har lyxen att kunna slinka in dit? Jag ska nedåt i landet här i april så kanske ska jag försöka mig dit...kommer att bo ca 1,5 timmar därifrån.Stackars dig med tröttheten...vet alldeles förväl hur det är. Skickar en kram ! /Karolina

2008-03-20 @ 19:25:08
URL: http://esterochkonrad.blogg.se
Postat av: Maria

Jag läste ett tips om uggletyget på sysidan, men kommer det i fler färger än rött alltså? Kul att det kommer tyg med lite roligt mönster! Mina föräldrar bor ungefär en timme därifrån så det kan hända att jag tar den lilla avstickaren dit nästa gång jag åker och hälsar på. Annars ser jag fram emot det nya kanintyget :-)

2008-03-20 @ 21:57:20
URL: http://mysungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0