Glad Påsk!

En nybadad L i nysydd klänning. Trikån köpte jag på symässan och den är från E-slöjd förstås. Har gått och sugit på det men nu har jag äntligen satt saxen i det, nästan en hel meter gick det åt, snyft... Har tänkt att det ska bli tights till också i den ljusgröna matchande tyget som är i blomman.

Igår kom jag igång med sömnaden igen - härligt! Det är vid symaskinen som jag kopplar av och laddar ny energi allra bäst. Så snart dyker det upp en massa nya alster här på bloggen igen :-)

Glad Påsk allihop!

image102

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jättefin som vanligt...försöker ladda inför första försöket av en tunika...kanske till veckan? /Karolina

2008-03-22 @ 17:16:17
URL: http://esterochkonrad.blogg.se
Postat av: Maria

Tack, tack! Det är bara att försöka och inte ge upp om det inte blev som man tänkt sig första gången. Men man vill ju gärna att det ska bli perfekt direkt eller hur? :-)

2008-03-22 @ 23:57:31
URL: http://mysungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0