Ett lass trikå

Jag har nu försett mig med ett lager trikå så det kan sys somriga kläder. En hög från E-slöjd som jag köpte på symässan och en hög från Eiser, alla svensktillverkade av hög kvalitet + några trikåer från Stoff & Stil.

image81

Nya Berninan är uppackad, trädd och provkörd. Är mycket nöjd än så länge. Men det kommer väl att ta ett tag innan jag har lärt mig den ordentligt. Nu står den och glänser i min lilla syhörna :-)  Den ska få bekänna färg på riktigt senare idag då jag tänkte sy ett helt plagg.

En annan rolig sak är att under resan hem stannade vi till i Linköping och lämnade in vår trasiga kamera på servicestället som skulle laga den på garantin. Efter en timme ringde de och sa att den var lagad så nu är det bara att vänta på att den blir hemskickad. Ska bli kul att kunna ta riktigt fina bilder på tyger och kläder igen!

image82

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hur går det med nya maskinen./Karolina

2008-03-07 @ 20:13:51
URL: http://esterochkonrad.blogg.se
Postat av: Maria

Jodå, det går framåt :-) Har blivit en del sytt på den, jag har bara inte fått ut alsterna på bloggen än.
/Maria

2008-03-07 @ 21:44:17
URL: http://mysungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0