Jodå, jag har sytt lite nytt..

...har bara varit lite slö med fotograferandet den sista tiden. Det har blivit några nya singoallatröjor, några nattlinnen och en och annan beställning som jag inte har förevigat. Det finns så mycket annat att göra nu när sommaren har kommit så det blir inte riktigt tid över. Idag har jag iallafall tagit mig i kragen och lagt ut Traderaannonser för de plagg som ligger färdigsydda. Det får bli den sista Traderaomgången före semestern, sedan lägger jag ner Traderandet till någon gång i augusti.

Har fått det nya kanintyget från Jnydesign nu, det ligger förtvättat och väntar mig. Köpte det turkosa med bruna kaniner och det vita med lila kaniner. Är lite besviken på det vita faktiskt, men det turkosa var jättefint. Har ännu inte bestämt mig för vad det första alstret ska bli. Först och främst ska jag ta tag i några beställningar.

Sist men inte minst en bild på lillskruttan in action med den rosa- och rödrandiga singoallatröjan på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0