Utmanad

Jag har blivit utmanad av M.Y Design.

Först reglerna:
Svara på alla frågor.Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Åka och handla.
2. Hjälpa sambon tvätta fasaden på garaget.
3. Ta en promenad.
4. Vila.
5. Laga mat.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan hade jag antagligen vid den här tidpunkten semester från mitt jobb som konstruktör på ett konsultföretag (är maskiningenjör till yrket).

Ställen du bott på?
Född och uppvuxen i Nyköping. Bodde två år i Katrineholm för studier på högskolan, sedan ett år i Karlskrona för att bygga på utbildningen ytterligare och sedan hamnade jag i Göteborg då både jag och min sambo (som jag träffade på högskolan) fick jobb här. Har bott här sedan -95 med ett avbrott för studier i Brisbane, Australien -97. Flyttade till Partille, precis på gränsen till Göteborg, -03 strax innan första dottern kom.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala tillbaks studieskulden.
2. Göra en lååång resa i Australien, och sedan förtsätta resa, resa, resa!
3: Sluta oroa mig för jobb och framtid, aldrig mer jobba för någon annan men antagligen ha något eget företag.
4: Köpa nytt hus.
5. Se till så mina nära och kära också är ekonomiskt oberoende.

Jag skickar vidare utmaningen till:
GoSi LinSar LiEmEl Yrväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0