Nya byxor till spinkisen

Lillsnoffsan har fått några nya byxor och fler får det nog tvunget bli. Känns som om inga byxor hon har passar längre nu när hon har blivit blöjfri. Hon är smal som en sticka och innan var det liksom blöjan som höll byxorna uppe :-) Tycker det kan vara lite svårt att hitta byxor till L som ändå inte är så smal, med att hitta till M är nästan ett omöjligt uppdrag. Att hon ska kunna använda L:s avlagda är bara att glömma. Det blir till att leta slim fit plus att sätta sig vid symaskinen och producera själv.

Än så länge har det blivit ett par med resårer i en cool retro-orange färg och ett par bruna muddisar. Är egentligen inte så förtjust i muddismodellen, men jag tänkte att hon skulle få ett par för variationens skull. Gjorde muddarna i samma bruna så de blir lättmatchade till tröjor. Mina små modeller har tröttnat på att manekänga så det var inte lätt att få till en bild :-)

Några turkosa singoallor har jag snott ihop också, de kommer hamna på Tradera.

image76

          

Kommentarer
Postat av: Kilje

Hittade just hit. Vilka härliga kläder du sytt. Länkar till dig så jag hittar hit igen!

2008-02-26 @ 22:49:31
Postat av: Maria

Vad kul! Titta gärna in igen :-)

2008-02-26 @ 23:09:09
URL: http://mysungar.blogg.se
Postat av: Maria H

Har också en spinkis och hittar inga bra byxor till henne. Har du möjlighet att sy till mig? Isf, vad kostar de styck? Är intresserad av rött, rosa, orange, grön, svart...

Du fick min mailadress så maila svaret isf.

MVH Maria

2012-03-08 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0