Nytt velourset

M provar ett nytt velourset, tyvärr inte världens bästa foton. Det är alltid kul att se hur kläderna blir på. Jag kortade benlängden lite och gjorde resårerna i bensluten lite vidare efter att hon provat. Det var ett tag sedan jag sydde den här byxmodellen och jag hade visst inte dokumenterat resårlängderna. 

Setet är i stl 92/98 och ska ut på Tradera. Fast M deklarerade att hon skulle ha det på dagis imorgon :-) Hmmm, jag får väl muta henne med den nya "Fem myror är fler än frya elefanter"-klänningen som hon fick häromdagen. Den skulle hon nog helst vilja ha dygnet runt :-)

    

Kommentarer
Postat av: Marilen

Herregud vilka vackra kläder! Finns nästan inte ett plagg jag inte skulle sätta på mina döttrar. Vill ha allt :)
Du är helt suveränt duktig på att kombinera färg och form. Ska helt klart titta närmare på dina auktioner på Tradera men undrar också vad det skulle kosta att beställa direkt från dig om det är möjligt?

Mvh
Marilen

2008-04-19 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0