Passar på att önska God Jul!

Ja, ju tystare det är här på bloggen desto hårdare jobbas det vid symaskinerna som ni kanske förstår. Det är många kläder som ska blir färdiga till jul, men det är bara kul förstås! Har kommit på att jag kan lyssna på ljudböcker medan jag syr och på det sättet ägna mig åt två saker jag gillar samtidigt! Fattar inte att jag inte har tänkt på det tidigare. Till och med allt tråkigt som att städa och hänga tvätt blir roligt när man lyssnar på en spännande deckare!

Eftersom risken är stor att det blir ännu mer hektiskt fram till jul tänkte jag det var lika bra att titta in här och önska God Jul och Gott Nytt År redan nu! M lussade på dagis igår och var lucia. Oj, vad tidigt vi fick släpa oss till dagis men mysigt var det!


Traditionsenlig julkortsfotografering i tomteluvor blev det häromhelgen. I mysiga velourhjärtan och stjärnor.


Sedan mannekängade L och M Mysungekläder som riktiga proffs! Och deras pappa fotade. Jätteduktiga alla tre!

Till sist lite smakprov på vad jag ägnat mig åt den sista tiden. En hel del nya tyger har landat i brevlådan men jag har inte hunnit prova dem än. Men man ska väl ha något roligt att se fram emot i mellandagarna också :-)



Kommentarer
Postat av: Mia

Snygga tjejer i snygga kläder! Vilka fina foton! Träffade en tjej i går på lucia firandet på lillemans dagis som var så fin i sin bruna moln tunika från Mysungar. God Jul!

2010-12-14 @ 14:00:32
URL: http://jumelsyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0