Äntligen lyckats lägga upp auktioner

Sådär, nu har lagt upp en omgång auktioner på Tradera. Höll på halva kvällen att försöka få till bilderna, men de blev ju bara skit med den lilla kompaktkameran! Grrr, vad jag blir irriterad! MÅSTE ser till att få den andra kameran lagad så jag kan ta rättvisande foton igen. Får hoppas att någon lägger bud ändå :-)

Nu ska jag börja sy en tunika till L. Blir en likadan som den bruna jag gjorde på beställning förra veckan, men jag har köpte mörklila velour istället för hon passar så bra i den färgen. Tänkte klippa till mönsterdelarna ikväll så jag bara kan börja sy imorgon.

Beställde lite mer av Nea Nobelles fina velour i starka härliga färger. Förhoppningsvis kommer de imorgon, på min födelsedag och allt :-) Känner verkligen för att sy något färgstarkt ochh uppiggande i detta gråa och regning väder som aldrig tyckts vilja försvinna.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka underbara kläder du syr! Den bruna tunikan va ju helt ljuvlig.
Hur mycket kostar en sådan?

2008-01-23 @ 11:36:54
Postat av: Christina

Hej hej!
Finfina kläder! Vad heter du på tradera så man kanske kan lägga ett bud?
Kramiz

2008-01-29 @ 22:32:43
URL: http://tappbo.blogg.se
Postat av: Maria

Jag heter mahoe på Tradera, du kan också klicka på "Mina auktioner på Tradera" under länkar. Har dock inte kläder ute just nu, men det kommer inom kort :-)
/Maria

2008-01-30 @ 09:16:39
URL: http://mysungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0