Sommarset med flodisar

Alltså, jag försöker verkligen tänka på att sy mer pojk/unisexkläder men det är verkligen toksvårt att låta bli att sy en massa klänningar och tunikor när man har två tjejer! ;-) Ja, en och annan beställning blir det väl till pojkar, men inte så ofta. Det är ju tur att man har kompisar med söner så man får sy något annat ibland!

Detta set är till en liten 3-årig kille, t-shirt med de limefärgade flodhästarna och svarta knickers i trikå. Visste inte riktigt benlängden på knickerserna när denna bild togs, jag fick korta dem lite idag när han och hans mamma och storasyster var här och hämtade dem. Hoppas att de blev lagom nu och att M gillar sina flodisar! De har ju verkligen sina bestämda åsikter om saker och ting de små :-)


Kommentarer
Postat av: Petra

Öppna en webshop!!!!!ÄLSKAR DINA KLÄDER!!!!VILL HA både till min pojke o min flicka!!!!

2009-06-11 @ 15:52:27
Postat av: Sandra

Jag vill oxå köpa!!!!

2009-06-12 @ 13:41:53
Postat av: Åsa

Superfin outfit, har oxå sytt i det tyget fast det gula.

2009-06-12 @ 14:44:21
URL: http://minamirakel-minamirakel.blogspot.com
Postat av: Mysungar

Ja, vem vet? Det kanske kommer en webshop så småningom :-) Jag har funderat på det men har inga konkreta planer. Än så länge får ni hålla till godo med Tradera!

2009-06-12 @ 16:20:43
URL: http://www.mysungar.se
Postat av: Kristina

Är så imponerad av Dina kläder! Har aldrig varit med om någon som kan sy så fint och få till det så bra som Du! Kollar ofta Din blogg och jag vill också köpa av Dig!

2009-06-14 @ 13:39:50
Postat av: tezza

superfina kläder verkligen..

vad tar du betalt för säg en tunika i storlek 74/80.. ?

skulle gärna vilja ha en till min dotter =)

verkligen superfina kläder =)

2009-06-14 @ 14:08:12
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Gu så fin! Set i 74??? Skulle det gå å köpa?? =)

2011-01-07 @ 17:30:55
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0