Senaste sytt

Lite nytt som jag sytt den senaste tiden. Först en obloggad tröja till L som redan har hunnit användas ett tag. Den fick en applikation som jag funderat på ett bra tag och som äntligen blivit av - en elgitarr. Numera får jag sy tröjor i stl 134 till henne! Hjälp, vad hände? Tyckte det var nyss jag sydde 110/116 till henne...


En beställning i stl 80 till en liten kille. Fick själv bestämma vad jag skulle sy i rött tyg. Eftersom jag tycker rött och orange är så snyggt i ihop blev det så här. Vad lite skeptisk till apor och lejontyget när jag först såg det men slog till på några meter på symässan och nu tycker jag det är jättefint!



Sommaren närmar sig med stormsteg och jag har fått den första beställningen på muddknickers. Härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0