Det närmar sig

Nu är den nya hemsidan nästan färdig! Det kommer att bli en webshop där man kan köpa redan uppsydda plagg direkt men huvudfokus kommer självklart ligga på möjligheten att beställa helt efter eget önskemål. Det har varit en lång process som nu närmar sig slutet. I och med detta har jag även registrerat Mysungar som företag. Jättekul och samtidigt lite läskigt - nu är det på riktigt! Lite finslip och en del praktiska detaljer återstår innan jag kan lägga upp den nya sidan men förhoppningsvis blir det inom några veckor.

Jag passar på att visa några nysydda tunikor så länge.


Härliga (och svårfotograferade) Iris visa i lila - världens mjukaste och skönaste ekologiska bambuinterlock. Jag har inte sagt det förut va? :-)


Färgglatt i limegrön jersey med cerisa hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Mia/JuMel

Grattis till nystartat företag och ny hemsida med webshop! Så mycket fina och välsydda kläder som du syr kommer det säkert att gå alldeles utmärkt. Lycka till!

2011-03-27 @ 19:53:30
URL: http://jumelsyblogg.blogspot.com
Postat av: Marilen (things2die4)

2011-03-27 @ 20:38:06
URL: http://b
Postat av: Marilen (things2die4)

Vad kul att höra! Nu förstår jag varför det varit så stilla här på sidan ;)



Ser fram emot premiären!

Postat av: Heartbeat Design

Jag ligger också lite i startgropen för företag..eller vill göra. Är det mycket att pyssla o greja med?!

2011-03-28 @ 14:17:45
URL: http://heartbeatdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0