Mycket verkstad

Lite snack och mycket verkstad skulle man kunna säga att det har varit de senaste veckorna :-) Har haft massor att sy ikapp och bloggandet har tyvärr fått låg prioritet. Önskar att jag kunde bli lite duktigare på att blogga efterhand jag syr för det är roligare att läsa än när det kommer massor på en gång.

Iallafall, så här såg min trollungar ut när de gick och la sig ikväll. Köpte ett så gulligt Hello Kitty-tyg på symässan i Göteborg och i helgen blev det äntligen nya nattlinnen av det. Ångrar att jag inte köpte lite större bit för det räckte inte till två helmönstrade nattlinnen. Hade egentligen tänkt mig tyget bara till M, men L ville också ha (såklart, borde ha lärt mig vid det här laget) så det fick bli en nödlösning med enfärgat fram och bakstycke för att det skulle räcka. Testade nattlinnemönstret i den senaste Ottobre och det var riktigt bra, ganska långa men då gör det inget om de krymper lite och så har de att växa i.





Tänker inte orda så mycket om de andra kläderna jag sytt sedan sist, då skulle det blir ett maratoninlägg som ingen orkar läsa ändå. Jag tänker helt sonika bara slänga in en massa bilder - varsågoda att klicka! :-)

     

     

   

    

   


Kommentarer
Postat av: Kaja

Gillade den gröna med trippelblomman jättemycket!

2009-11-10 @ 22:58:27
URL: http://www.kajaochlillakrax.se
Postat av: Anonym

Du gör ur-snygga kläder!!! Varje nytt inlägg gör mig sugen att ta fram velourtygerna, och börja kombinera igen!!! Dert är faktiskt tack vare just Mysungar, som jag upptäckte sybloggarnas underbara värld!! Tack för att du låter oss ta del av det du skapar!

2009-11-11 @ 08:34:04
Postat av: MESC

Jag glömde ju skriva i vem jag är...... Förra inlägget kom från en impad MESC.

2009-11-11 @ 08:35:36
Postat av: Cecilia

Dina kläder är bara för snygga,,,du är så otroligt duktig!!

2009-11-11 @ 10:53:16
URL: http://busigaungar.blogspot.com
Postat av: Mia

Underbara kläder! Åh, vad mina tjejer hade blivit glada om jag fått tag i Hello Kitty tyget! Dina applikationer är super inser jag nu när jag försökt mig på att sy nån själv:)

2009-11-11 @ 12:46:33
Postat av: Maria Mörk

Följer din blogg slaviskt:)Otroligt fina kläder.

Ser hela tiden fram emot nya inlägg.

Inspireras att själv försöka mig på att sy lite till mina tre barn.

2009-11-11 @ 15:13:30
Postat av: Åsa

Jättefint, allting!

2009-11-11 @ 15:16:11
URL: http://minamirakel-minamirakel.blogspot.com
Postat av: Mysungar

Tack snälla ni, vad glad jag blir! Vad kul att höra att jag kan inspirera någon annan! Det är väl det det handlar om, man ser på bloggarna vad andra har sytt och får egna idéer och en massa lust att sy!



Hello Kitty-tyget köpte jag av MMH Barnkläder på symässan, men jag glömde fråga var hon fått tag i det... Har inte sett trikå med Hello Kitty någon annanstans.

2009-11-11 @ 18:39:39
URL: http://mysungar.se
Postat av: Petra

sååå fina kläder, detta gör att jag lääängtar efter min beställning till min pojke ännu mer!!!!!!

2009-11-11 @ 19:33:32
Postat av: pillis

Den gröna tunikan med blomman bland bilderna är såå himla fin :-) Blir så sugen på att beställa mer kläder av dig. De sex velourbyxorna du sydde till barnen används flitigt :-)

2009-11-12 @ 22:50:57
Postat av: Mia Jönsson

Hej!

Hur gör man om man vill beställa av dig?

Tycker du syr superfin kläder och skulle gärna vilja köpa något till mina 2 barn.

Mvh



Mia

2009-11-13 @ 10:37:38
Postat av: Anonym

Ojoj! Galet snyggt alltihopa!

2009-11-13 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0