Nygammalt

Många singoallor har det blivit den sista tiden, men de är himla roliga att sy. På den här senaste har jag ändrat modellen en aning, jag gjorde den en gnutta smalare och lite längre. Jag gillar tunikor som går över rumpan och så ett par tights till.

Det blev en storlek 98 till M. Tyvärr hann jag inte stryka fållen så den blev snygg efter att jag sytt den, det gäller ju att passa på när hon känner för att posera :-)

Ett par gröna muddisar med matchande randiga muddar har det blivit också, ihopslängda på ett kick på nya overlocken.

image87

         

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ahhhhh, du har blivit med det fina mudd tyget du också. Bra jobbat...jättefint. /Karolina

2008-03-10 @ 08:27:49
URL: http://esterochkonrad.blogg.se
Postat av: Maria

Jo, jag sprang på fin, fin randig mudd förra veckan, tyvärr köpte jag bara den grön/vita. Men jag ska till MG-tyger imorgon då de har utförsäljning i fd butiken. Jag hoppas att man kan köpa av det ordinarie sortimentet då också.

/Maria

2008-03-10 @ 09:25:52
URL: http://mysungar.blogg.se
Postat av: Annica

Hej!
Hon är verkligen en duktig tös till att posera :-) Jag kikar in på din sida mellan varven och kan inte alls bestämma mig för vad jag vill beställa. Jag vill ha massor!! Är tom. lite sugen att själv ta upp sömnaden och då vore väl kläder till tösen ett bra alternativ. Nåväl, nu har jag först en brudklänning att mästra med... det vore väl dumt att börja i ett lagom tempo :-)
Jag återkommer med en beställning så snart jag bestämt mig :-)
Är det okej att tipsa vänner och bekanta om din sida. Kan man höra av sig och beställa kläder?

/Annica

2008-03-17 @ 23:01:29
Postat av: Maria

Visst är hon duktig på att posera, när hon är på rätt humör vill säga :-)
Brudklänning, det låter som ett riktigt roligt projekt!! Är det till dig själv?
Du får väldigt gärna tipsa andra! Det är bara att maila vad man är intresserad av ([email protected])
/Maria

2008-03-18 @ 09:44:17
URL: http://mysungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0