Julklappskläder

Det har inte hunnit bli så mycket sytt sedan före jul. Gjorde dock en liten utflykt till Skroten i Kinna en dag där jag hoppades kunna hitta lite roligt tyg, men de hade inte så många roliga färger. Köpte bara mörkbrunt och cerise.

Har möblerat om i vardagsrummet med en rumsavdelare så att jag får en liten avskärmad syhörna bakom. Ska skaffa korgar som jag kan förvara tyger i också. Är sugen på att köpa en ny symaskin, men jag vet inte rikigt vad jag ska välja. Får nog ut och kolla runt lite.

Kan passa på att lägga ut lite bilder på julklappskläder nu när tomten har varit och lämnat dem!


Den här lila klänningen fick L och M´s 5-åriga kusin


och den här fick hennes lillebror på 3,5 år.


Sedan var tanken att lillkusinen på 6 månader skulle få en sådan här,
men den jag sydde var för liten så jag får sy en större.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0