Mysungar har blivit Mysungar®

Har inte varit så aktiv på bloggen den sista tiden. Det har varit fullt upp med annat, bl a förberedelser inför födelsedag och kalas för M som fyllde tre i lördags. Har inte blivit så mycket sytt heller utöver beställningar som jag tyvärr glömt att fota innan jag skickat iväg dem...

Några små set har iallafall fångats på bild (och redan hunnit bli sålda).

   

En rolig nyhet är att NU - ÄNTLIGEN har jag fått mitt varumärke registrerat! Det tjusiga registreringsbeviset damp ner i lådan idag. Nästan 5 månader tog det, man kan ju undrar vad de sysslar med på PRV. Ansökte mest som en kul grej och för veta att jag inte skulle inkräkta på någon annans varumärke. Känns lite häftigt ändå att ha sitt eget varumärke :-) 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Grattis! Jag har själv ansökt för andra ! gången nu för ett par månader sedan...då kan jag vänta ett tag till då ;-). Min första ansökan var för lik en affär som fanns och de var sååå fruktansvärt arroganta mot mig. Fy! Håll tummarna att det går denna gång. /Karolina

2008-04-29 @ 12:38:48
URL: http://esterochkonrad.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, jag håller tummarna för att det går vägen för dig! :-) PRV känns ju inte direkt så service minded... vi får hoppas att din ansökan går igenom utan några dumma föreläggande så du inte behöver ha något att göra med dem.

2008-04-29 @ 14:32:26
URL: http://mysungar.blogg.se
Postat av: áYeliqa

Kul och GRATTIS till ditt varumärke :)

2008-05-04 @ 15:30:56
URL: http://tokigtalikt.blogspot.com
Postat av: Marilen

Grattis! Vad härligt att du fått Mysungar godkänt :)
Jag är så helnöjd med de fina kläderna du sydde till min yngsta dotter och hon är sååååå fin i dem :D

/Marilen

2008-05-09 @ 18:54:22
Postat av: Maria

Tack alla för gratulationerna :-)

Marilen, vad kul att höra att du blev nöjd!!

2008-05-09 @ 19:38:59
URL: http://mysungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0