Röd och brun blomklänning

Dagens kreation i rött och brunt.

image24

Kommentarer
Postat av: Anneli Skog

Hej!
Vilka underbart fina kläder du gör. Kan man beställa från dig? Gillar verkligen denna blomklänning. Vad skulle t ex en sån kosta fast med långärm?
Mvh Anneli

2008-01-22 @ 16:25:55
Postat av: Karolina

Hur gör du när plagget är delat sådär mitt på. Jag kan tycka att det veckar sig -bubblar sig lite ibland.Mycket retsamt /Karolina

2008-01-27 @ 18:43:20
URL: http://esterochkonrad.blogg.se
Postat av: Maria

Hmm, jag vet inte om jag gör något särskilt :-) Jag har ingen avancerad symaskin utan en ganska enkel med bara 14 sömmar (drömmer om en ny!). Nålar och syr med en elastisk söm som även kastar kanterna. Men jag har bara sytt ihop tyg av ungefär samma kvalitet, kanske är svårare om man har två tyger med olika elasticitet??
/Maria

2008-01-27 @ 22:22:25
URL: http://mysungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0