Unisex raglantröja


Nu har jag sytt något som även pojkar kan ha och då blev det denna raglantröja. Passade på att använda den lite giftigare gröna i kombination med svart. Den blev verkligen cool! Det ska bli ett par matchande svarta byxor till också.


Idag åkte jag till MG Tyger i Gamlestan och fyndade billiga tyger, bl a lite randig velour som är så svårt att hitta. Affären ska stänga till årsskiftet så jag får nog passa på att handla där någon mer gång. Hmm, vi får nog köpa nytt hus snart, behöver ett eget syrum :-) Jag har högar med tyger och sygrejer i vardagsrummet, men jag är ju social medan jag håller på iallafall. L älskar att sitta brevid och plocka med trådrullarna och ge mig nålar - jättemysigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det var verkligen en fräck tröja. Kul att du har börjat sy pojkkläder också!

2007-12-12 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0